Zwroty i Reklamacje w Magic Home

Klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy – drogą mailową (studio@magichome.com.pl) lub pocztową.

 

Adres do zwrotu:

Galeria Wnętrz Domar
ul. Braniborska 14, Magic Home
53-680 Wrocław

Kontakt w sprawie zwrotów: studio@magichome.com.pl

Zwrotowi nie podlegają towary nieprefabrykowane, wykonane na zamówienie według specyfikacji konsumenta, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta (murale, fototapety, tapety sprzedawane na metry).

Sprzedawca zwróci wszystkie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej niż najtańsza standardowa dostawa), w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego nadania. Koszty zwrotu pokrywa kupujący.

 

 

Ważna informacja dotycząca tapet!

Przed rozpoczęciem tapetowania należy rozwinąć wszystkie rolki i dokładnie sprawdzić ich odcień oraz ewentualne wady. W przypadku wykrycia niezgodności, wadliwe rolki należy zwrócić w całości wraz z etykietami oraz niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Tapetowanie oznacza akceptację produktu i wyklucza możliwość zwrotu z powodu wad.

 

Reklamacje

  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia.
  • Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia paczki należy spisać protokół reklamacyjny z kurierem i niezwłocznie poinformować nas o zdarzeniu.

Szczegółowe informacje oraz formularz odstąpienia od umowy dostępne są w regulaminie sklepu.